Skip to main content

کنکور آزمایشی رشته هنر در موسسه اوج یادگیری ( بخش دوم )

یکی از تفاوت های کنکور هنر که در ابتدا به آن اشاره کردیم همین است:پیش دانشگاهی هنر ارتباط زیادی با کنکور هنر ندارد! از ٧درس تخصصی کنکور هنر، فقط چند تست در ٢عنوان درس تخصصی کنکور هنر طرح می شود. در صورتیکه در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی بیشتر سؤالات کنکور از مقطع پیش دانشگاهی طرح می شود.

در پیش دانشگاهی هنر ۲۴ واحد درسی شامل:سیر هنر در تاریخ ۱و۲، کارگاه هنر۱و۲، آشنایی با میراث هنری و فرهنگی، آشنایی با رشته های مختلف هنری، انسان-فضا-طراحی و… وجود دارد که غالباً در کنکور هنر فقط ۵ سؤال معادل ۳% از کل سؤالات اختصاصی را پوشش می دهد! از طرف دیگر، دروسی مانند کارگاه هنر ۱و۲ و انسان-فضا- طراحی شامل انجام کارهای عملی در طی سال تحصیلی است که موجب می شود داوطلب کنکور علاوه بر روزهایی که به مدرسه می رود در زمان های باقیمانده مشغول انجام کارهای عملی باشد.

در ضمن فکر شرکت در کنکور هنر به همراه پیش دانشگاهی ریاضی، تجربی و یا انسانی را از سر بیرون کنید. زیرا مطالعه ۷درس تخصصی کنکور هنر کار ساده ای نیست و به دلیل داشتن جزئیات زیاد کار بسیار وقت گیری است. به همین دلیل اگر هدف نهایی شما قبولی در رشته های کنکور هنر است، وقت کافی برای پاس کردن دروس پیش دانشگاهی خود نیز نخواهید داشت. پس از ابتدا تصمیم درست را برای انتخاب رشته مورد علاقه خود به دقت انجام دهید تا از اینجا مانده و از آنجا رانده نشوید.


مهندس احمد سلام مشاور برتر موسسه آموزشی اوج یادگیری
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید

تماس با خط 1
تماس با خط 2